srijeda, 20. studenoga 2013.

Eveline 651



Evo novog posta odnosno nove manikure.
Lak je Eveline  br.651, već dugo mi taj lakić stoji doma i nikako ga isprobati. U bočici  je boja  puno svjetlija nego na noktima. Potrebna su dva sloja za potpuno prekrivanje.  Sam lak na noktima mi lijepo izgleda, ali ja sam odlučila još malo manikuru ukrasiti tako da sam po sredini nokta povukla srebrnu crtu, na vrh te crte stavila po jedan bijeli mali biserčić. Zatim sam sa svake strane od vrha prema dolje napravila po tri tamnozelene točkice, a ispod njih po četiri svjetlozelene točkice, u konačnici ja sam zadovoljna, evo kako je ispalo, slikala sam po redu kako sam radila:







I evo kako je na kraju ispalo:




  • Eveline 651- 2sloja
  •  Essence 79-viva la green
  • Moment (ne piše broj)
  • Essence - 03 silver star



Nema komentara:

Objavi komentar