srijeda, 4. svibnja 2016.

BP-30, BP-45, BP-73

Prije nešto više od mjesec i pol dobila sam od BPS tri pločice, dva laka te peef off bazu na recenziju.

Riječ je o pločicama: 30, 45, 73
Lakovima br.7 i br.13


Na početku željela bih napisati da sam oduševljena ovim lakovima za pečatiranje, ni jedan lak u kolekciji nemam toliko pigmentiran koliko su ovi lakovi.

A sad krenimo na manikure.

Kod svake manikure uvijek sam prvo stavljala El Corazon - Iron Hard bazu, a nakon samog laka i nakon pečatiranja Essence BTGN TC.

Za prvu manikuru sam koristila:

  • El Corazon - Iron Hard
  • Revlon - Bordeaux
  • Moment - 01
  • El Corazon - st.02 - white
  • BPS stamping nail polish - 14
  • BP-73
  • Pečat
  • Strugalicu
  • Essence BTGN TC



















Na palac, kažiprst i mali prst nalakirala sam Revlon - Bordeaux, a na srednji i prstenjak Moment - 01. Nakon što se lak posušio pečatirala sam uzorke s BP - 73.




Za drugu manikuru koristila sam:

  • El Corazon - Iron Hard
  • Moment - 01
  • BPS stamping nail polish - 7
  • BP-30
  • Pečat
  • Strugalicu
  • Essence BTGN TC


















Na sve nokte nalakirala sam bijeli lak, kad se lak posušio pečatirala sam uzorak s BP-30.




Za treću manikuru koristila sam:
  • El Corazon - Iron Hard
  • Essence - 01 Got my list?
  • El Corazon . Zabava - Z-22
  • El Corazon - st.02 - white
  • BP-73
  • Pečat
  • Strugalicu
  • Essence BTGN TC


















Na sve nokte sam nalakirala Essence lak, na mali sam stavila El Corazon šljokice te kad se lak  posušio pečatirala sa na srednji prst i prstenjak uzorak s pločice.



Za četvrtu manikuru koristila sam:
  • El Corazon - Iron Hard
  • Smart Girls - 84
  • El Corazon - st.02 - white
  • BP-73
  • Pečat
  • Strugalicu
  • Essence BTGN TC


















Na sve nokte nalakirala sam crveni lak te kad se posušio pečatirala uzorke s pločice.



Za posljednju manikuru koristila sam:
  • El Corazon - Iron Hard
  • Avon - Iceberg White
  • Kiko - 336
  • Kiko - 385
  • Kiko - 340
  • El Corazon - Art Top Coat 421/10
  • Avon - Orange You Quick
  • El Corazon - st.02 - white
  • El Corazon - st.01 - black
  • spužvicu
  • BP-45
  • Pečat
  • Strugalicu
  • Essence BTGN TC


















Prvo sam stavila jedan sloj bijelog laka, zatim sam radila gradient od plavih lakova te stavila El Corazon bijele točkice. Zatim sam napravila naljepnice za palac, kažiprst i mali prst te stavila na nokte, a na srednji prst i prstenjak pečatirala uzorak.

Inače ovu manikuru ste mogli vidjeti već na blogu kad sam je radila za MMS zadatak, no stavila sam je ovdje ponovno kako bi sve bilo na jednom mjestu.



I to bi bilo to :)

Ukoliko želite naručiti nešto s BPS stranice nemojte zaboraviti iskoristiti kod:



Nema komentara:

Objavi komentar