srijeda, 15. lipnja 2016.

BP-30, BP-73 i BP lak za pečatiranje br.7

Pozdrav svima :)

Evo konačno novog posta nakon dugo vremena (bila sam bolesna i imala puno obaveza na fakultetu).

Danas sam vam odlučila pokazati još tri manikure koje sam napravila uz pomoć BP stvarčica koje sam dobila u posljednjem paketu na recenziju.

Za prvu manikuru koristila sam:

  • El Corazon - Iron Hard (baza koja je u OPI bočici)
  • Essence - 03 Have a break
  • BP - br. 7 lak za pečatiranje
  • BP-30
  • Pečat
  • Strugalicu
  • Essence BTGN TC
  • El Corazon Top Coat Like Gel 


















Postupak je vrlo jednostavan: na sve nokte nakon što sam nalakirala bazu stavila sam dva sloja Essence - 03 Have a break laka te Essence BTGN TC, kad se lak posušio pečatirala sam plavim BP lakom br.7 uzorak s BP-30 pločice te na kraju stavila El Corazon Top Coat Like Gel i to je to.



Za drugu manikuru sam koristila sljedeće:
  • El Corazon - Iron Hard
  • Essence - 02 Got my list
  • Revlon - Sugar Glaze
  • Golden Rose - WOW 203
  • El Corazon - st-02 white
  • Avon - Paprika Pumps
  • BP - 73
  • Pečat
  • Strugalicu
  • Essence BTGN TC
  • El Corazon Top Coat Like Gel

Nakon baze na mali prst, srednji i kažiprst nalakirala sam tri tanka sloja Revlon - Sugar Glaze laka, a na palac i prstenjak dva sloja Essence - 02 Got my list laka, zatim sam na palac i srednji prst stavila jedan sloj GR - WOW 203 šljokica i na to sve Essence BTGN TC.

Kad se sve posušilo na mali prst i kažiprst pečatirala sa s Avon - Paprika Pumps uzorak s BP-73 pločice, a na prstenjak s bijelim El Corazon lakom također uzorak s BP-73 pločice, na kraju sam na kažipsrt, prstenjak i mali prst stavila El Corazon Top Coat like Gel.



I za posljednju manikuru sam koristila:
  • El Corazon - Iron Hard
  • El Corazon - Kaleidoscope - I´m bright - neon - 03
  • China Glaze - Can I Get An Untz Untz
  • BP - br.7 lak za pečatiranje
  • Pueen - 31
  • Pečat
  • Strugalicu
  • Essence BTGN TC
  • El Corazon Top Coat Like Gel


















Nakon baze na sve nokte sam nalakirala dval sloja El Corazon - Kaleidoscope - I´m bright - neon - 03 laka, zatim sam na palac i prstenjak stavila sam dva sloja China Glaze - Can I Get An Untz Untz laka te na sve nokte Essence BTGN TC. Kad se sve posušilo pečatirala sam plavim BP. br.7 lakom uzorke s Pueen - 31 pločice i na kraju stavila El Corazon Top Coat Like Gel.



I to je to :)
  
Ukoliko poželite nešto naručiti s BP stranice slobodno iskoristite moj kod TEG10 kako biste ostvarili 10% popusta.


Nema komentara:

Objavi komentar