nedjelja, 1. prosinca 2013.

Manikure...

S obzirom da nisam stigla objaviljavati manikure kako sam radila jer sam morala učiti, sada ću vam ih pokazati, nokte sam lakirala svaki dan ili svaki drugi...

Prvo sam napravila sivo/crno zlatnu manikuru...


- Stavila sam dva sloja Essence 21 Fabuless, lak je između sive i crne boje, niti je skroz sivi niti skroz sivi, preko njega sam stavila dva sloja Essence Metal glam zlatnog toppera-01 steel-ing the scene.
- Na prstenjak sam stavila zlatnu trakicu i tri šljokava listića.










Zatim sam radila ovu manikuru:
 Prvo sam mislila ostaviti ovako kako je ali mi je bilo previše obično pa sam onda još ispečatirala cvjetiće:

- Koristila sam Essence 02 iced strawberry cream u dva sloja, lak mi je prekrasan.















Iduća manikura je bila točkasta, obožavam točkice a već ih dugo nisam radila pa sad ih odlučila napraviti:

- KIKO br. 335 novi plavac koji odlično prekriva u dva sloja i točkice sam radila lakom Ingrid Cosmetic br.87















 Kombinacija dva sloja Essence 61 fame fatal i  dva sloja Essence 21 Fabuless




  - dva sloja Essence 61 fame fatal 

- na kažiprst i prstenjak sam prvo stavila jedan sloj S-he laka br.218 tako da mi se bolje istaknu dva sloja Flormara br. 392

I zadnja manikura koju sad nadograđivala svaki dan pomalo:
Prvo sam stavila dva sloja  Essence 02 iced strawberry cream
 zatim sam stavila dva sloja L´oreal-916 Confettis
 i na kraju sam preko svakog nokta stavila crnu trakicu:
 
L´oreal-916 Confettis  - 2sloja
Essence 02 iced strawberry cream - 2 sloja

Koja vam se manikura najviše sviđa?

2 komentara: