srijeda, 4. prosinca 2013.

Essence i Quori

Svaki dan lakiram nokte, defininitivno nisam normalna u zadnje vrijeme...
prekjučer sam nalakirala  Essence 140 go bold! stavila sam lak u 3 sloja,jer je dosta rijedak, s jednim je katastrofa, s dva bolje ali s tri najbolje :)
Na manikuru sam još dodala crne šljokave listiće,evo kako je ispalo:


jučer sam lakirala neki rozi Quori lakić br.87, lak mi već dugo stoji pa sam ga odlučila potrošiti, ostalo mi je još za jedno lakiranje...
stavila sam 3 sloja da potpuno prekrije nokat, kasnije sam još povukla jednu brijelu crtu sa Moment bijelim lakom i stavila na sredinu crte zakovice,evo manikure:




3 komentara:

  1. I like both manicures! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. obje su tehnički besprijekorno odrađene, ali :starababa: meni se najviše sviđa druga sa crtama, a prije zakovica :)
    a možeš li povjerovati da sam prije samo koju godinu nosila zebre i leoparde na noktima? XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala,svatko ima drugačiji ukus, nekome se sviđa ukrašeno nekom ne,tak da...
      ;)

      Izbriši