petak, 24. siječnja 2014.

Svaštaa...

S obzirom da  me nije bilo jako dugo, a nokte sam stalno lakirala pokazati ću vam sve manikure koje sam radila od početka godine do danas, s obzirom da ih ima dosta ne budem pisala za svaku što sam koristila,ako vas zanima pitajte pa ću vam napisati :)

1.


2.

3.

 4.

5.

6.

 -matirani srednji prst i prstenjak

 7.

8. 

9.
 10.

11.

12.

- Od sutra ću normalno nastaviti svakodnevno pisati i stavljati slike korištenih lakova i ostalog.

- Koja vam se manukura najviše sviđa?

Broj komentara: 7:

  1. I like manis 3,5 and 9 the most! Awesome:)

    OdgovoriIzbriši
  2. So many gorgeous manicures! My favourites are 2, 3, 5, 9 and 12 :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve mi se sviđa, no 3 i 5 su mi naj naj :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. vrijedna si bila... a 5ica mi je super :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni su prekjut tvoji nokti hehe, najviše mi se sviđaju 3, 4 i 5 :)

    OdgovoriIzbriši