subota, 20. prosinca 2014.

Dream Girl 01-16

Krajem 10. mj ili početkom 11. (ne sjećam se više) vidjela sam da se na e-bayu pojavila nova kolekcija pločica pod nazivom "Dream Girl".

Pločice su se trebale rezervirati te je pisalo da će doći tek u 1. mj., jedva sam čekala da stignu, no stigle su prošli tjedan i bila sam presretna.

Uzela sam cijeli set jer je svaka pločica divna. Sve skupa me izašlo oko 180 kn.

Kako pločice nemaju svoje omote odlučila sam kao i ostalim pločicama koje imam doma bez omota napraviti omote.

Neki dan mi je prijateljica rekla kako ona planira kutiju u kojoj drži pločice izvana omotati papirom i pečatirati je.
Tako je meni sinula ideja da bih ja mogla ispečatirati i omote, odnosno na svaki omot ispečatirati par uzoraka sa pločice koja se nalazi u tom omotu.

Nakon što sam napravila omote, ispečatirala ih, uzela sam kutijicu (koja mi je bila taman za 16 pločica koliko ih ima u setu) te je oblijepila bijelim papirom.

Na prednju stranu napisala sam naziv kolekcije, na bočne strane sam ispečatirala po jedan uzorak sa svake pločice, dok sam na zadnjoj strani povukla po jednu crtu od svakog laka s kojim sam pečatirala po kutiji.

S ovim sam se zafrkavala nešto više od dva i pol sata, no uživala sam.

Uh, već imam previše teksta, tako da mislim da je najpametnije da vam pokažem kako je sve to skupa ispalo.



 














Čim ulovim vremena planiram svaki omot koji imam od ostalih pločica ukrasiti.

Kako vam se sviđa ova ideja?

Imate li koju pločicu ili je planirate kupiti?

2 komentara:

  1. Super ideja s omotima, a i pločice se čine zanimljive :) Ja ih imam svega 3, al' još nikad nisam uspjela prenesti cijeli uzorak na nokat tak da ono..čekaju bolje dane..al' moram priznati da baš dobijem volju za pečatiranjem, pogotovo dok vidim sve te lijepe manikure kod tebe, Male Palčice itd. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super, sad jedva čekam da ih vidim u akciji :D

    OdgovoriIzbriši