utorak, 3. ožujka 2015.

Pločica s Born Pretty Store-a - BP - L 004

Kasnim s pisanjem postova, manikure su odavno spremne za pokazati, ali sam prvo imala ispite, zatim sam tj. još uvijek bolesna i nikako napisati...

Danas ću vam pokazati manikure napravljene uz pomoć pločice odnosno uzoraka koji se nalaze na BP - L 004 pločici.


Krenimo redom...

Baza Eveline, TC Essence BTGN.

1. Koristila sam:

  • She Bunny - 509
  • Moment - 201
  • Flormar - 392
  • Konad - bijeli lak
  • Dance Legend - Sahara
  • Eveline
  • Essence BTGN TC
  • Pečat
  • Pločicu - BP - L 004

Na palac, srednji prst i prstenjak namazala sam dva sloja plavog laka, stavila TC, kad se posušilo pečatirala sam uzorak na nokat bijelim Konad lakom te stavila ponovno TC, dok sam na kažiprst i mali prst stavila jedan sloj Moment šljokica te dva sloja Flormar laka i preko TC.



2. Koristila sam:
  • Moment - Moda 6
  • Konad - bijeli lak
  • Eveline
  • Essence BTGN TC
  • Pečat
  • Pločicu - BP - L 004



Prvo sam nalakirala dva sloja meni predivnog ljubičastog laka te stavila TC, kad se posušilo pečatirala sam uzorak bijelim Konad lakom te stavila još jedan sloj TC-a.




3. Koristila sam:
  • Anny - 385.80 Drunken jeans
  • Konad - bijeli lak
  • Eveline
  • Essence BTGN TC
  • Pečat
  • Pločicu - BP - L 004


Na sve nokte sam nalakirala dva sloja Anny plavog laka te stavila TC, kad se posušilo pečatirala sam na palac, srednji prst i prstenjak Konad bijelim lakom te ponovno stavila TC.




4. Koristila sam:
  • Elf - Light Red
  • Konad - crni lak
  • Eveline
  • Essence BTGN TC
  • Pečat
  • Pločicu - BP - L 004

Na sve nokte prvo sam nalakirala dva sloja crvenog laka, stavila TC te kad se posušilo pečatirala sam crnim lakom uzorak s pločice i na to stavila još jedan sloj TC-a.




5. Koristila sam:
  • Essence - 03 Keep Calm And Go To The Beach
  • Moment - 01
  • Eveline - 651
  • Trakicu
  • Eveline
  • Essence BTGN TC
  • Pečat
  • Pločicu - BP - L 004

 Na srednji prst i prstenjak nalakirala sam dva sloja bijelog laka, stavila TC, kad se posušilo pečatirala sam sa zelenim Eveline lakom.
Na palac, kažiprst i mali prst prvo sam zalijepila trakice, zatim svaku stranu nalakirala ili zelenim Essence lakom ili bijelim Moment lakom, zatim sam maknula trakice, na stranu gdje je bijeli lak stavila sam TC, kad se sve dobro posušilo, na strani gdje je bijeli lak pečatirala sam uzorak zelenim Eveline lakom, te na taj dio stavila TC.





Koja vam se manikura najviše sviđa?

Ako planirate nešto kupiti s BPS stranice nemojte zaboraviti ukucati kod TEG10 kako biste ostvarili 10% popusta :)


4 komentara:

  1. O BOŽE koliko manikura :D Sve su prekrasne, taj Anny lak mi je odman zapeo za oko, prekrasan je :D <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful manicures! The last one is my favourite :)

    OdgovoriIzbriši
  3. zbilja se ne usudim izabrati favorita jer ti je do jedna manikura super, bravo :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne su ti manikure :) Imam tu pločicu i zaista su svi uzorci s nje dobro iskoristivi :D

    OdgovoriIzbriši