nedjelja, 22. ožujka 2015.

Pločica s Born Pretty Store-a - BP - L 005

Konačno da vam pokažem još jednu veliku pločicu, naime već sam 3 tjedna bolesna i jednostavno nisam mogla pisati postove, žao mi je jer su manikure napravljene na vrijeme, ali nikako ih pokazati.

Radi se o pločici BP-L-005, na pločici ima meni osobno vrlo zanimljivih "nedefiniranih" uzoraka što ja osobno jako volim.


Kao i uvijek do sada kao bazu sam koristila Eveline, a kao TC Essence BTGN.

1. Koristila sam:

  • Golden Rose Holiday - 65
  • Moment - 01
  • Franken - rozi 
  • Konad bijeli lak za pečatiranje
  • Eveline
  • Essence BTGN TC
  • Pečat
  • Pločicu - BP - L 005 


Na palac sam nalakirala dva sloja rozog GR Holiday pjeskića, meni osobno vrlo lijepi lakić kojeg sam već imala na noktima nekoliko puta. Na kažiprst i mali prst sam stavila dva sloja bijelog laka te TC, kad je bilo suho na kažipsrt sam pečatirala uzorak rozim lakom te stavila još jedan sloj TC, dok sam mali prst ostavila bez pečatiranja. Srednji prst i prstenjak sam nalakirala rozim Frankenom, stavila sloj TC te kad se lak posušio na prstenjak sam pečatirala uzorak bijelim Konad lakom i stavila još jedan sloj TC.

Možete vidjeti da ovak uzorak izvrsno podsjeća na WM, nekoliko ljudi je čak mislilo da sam radila WM.



2. Koristila sam:

  • Catrice - 65 Be My Violetine
  • Moment - 01
  • Konad bijeli lak za pečatiranje
  • Eveline
  • Essence BTGN TC
  • Pečat
  • Pločicu - BP - L 005


















Na sve prste osim prstenjaka sam nalakirala jedan predivan ljubičasti lakić koji sam kupila nedavno koji mi se također jako sviđa, radi se o Catrice - 65 Be My Violetine lakiću, nalakirala sam ga u dva sloja, na prstenjak sam stavila dva sloja bijelog Moment laka, te na sve prste stavila Essence BTGN TC. Kad se posušilo pečatirala sam uzorak s pločice bijelim Konad lakom, a prstenjak Catrice lakom, te na kraju stavila TC.




3. Koristila sam:
  • Essie  - Demure Vix
  • Konad crni lak za pečatiranje
  • Eveline
  • Essence
  • Pečat
  • Pločicu - BP - L 005


















Na sve nokte sam nalakirala Essie lak - dva sloja (mislim da ću ponoviti kupnju ovog lakića jednom kad ga potrošim jer mi odličan, rijetko kad ponavljam kupnju laka), nakon laka TC, kad se posušilo pečatirala sam Konad crnim lakom uzorak s pločice, te stavila TC.




4. Koristila sam:
  • Essence - 04 Dear Peach
  • Franken - narančasti
  • Eveline
  • Essence TC
  • Pečat
  • Pločicu - BP - L 005



















Još jedna jednostavna manikura, prvo sam nalakirala Essence 04 Dear Peach lak te stavila TC, kad se posušilo pečatirala sam uzorak s pločice narančastim Frankenom i na kraju stavila još jedan sloj TC.




5. Koristila sam:
  • Moment - Moda 9
  • Essence - 143 I´m the boss!
  • Catrice - 280 London´s Weather Forecast
  • Wet n Wild - E424A Black Creme
  • Moment - 01
  • Konad bijeli lak za pečatiranje (nije na slici)
  • Avon - Mat Tc
  • Eveline
  • Essence BTGN TC
  • Spužvicu
  • Pečat
  • Pločicu - BP - L 005


















Ovo je jedna manikura koja mi je ispala savršena i jako jako sam bila zadovoljna s njom.
Prvo sam nalakirala jedan sloj bijelog Moment laka, zatim sam naizmjenično spužvala više nijansi sivih lakova, crni lak, bijeli lak sve dok nije ispalo kako sam si zamislila, nakon spužvanja sam stavila TC.




 Kad se sve dobro posušilo uzorak s pločice sam pečatirala Konad bijelim lakom, te stavila TC.



Na kraju sam sve odlučila matirati i to mi je najviše svidjelo.

 

Iskreno meni je najljepša posljednja manikura, a vama?

Ako se odlučite na kupnju s BPS nemojte zaboraviti iskoristiti kod TEG10 kako biste ostvarili 10% popusta.



4 komentara:

  1. Druga manikura je pretrippy, najjača :D Super pločica, prekrasne manikure :D

    OdgovoriIzbriši
  2. zadnja manikura je odlična, meni se čak više sviđa bez stampinga ;)
    pločica odlično izgleda :D
    nadam se da si sad već puuuuno bolje :D

    OdgovoriIzbriši