ponedjeljak, 10. kolovoza 2015.

Avon Dazzle Pink & BPL-021

Konačno novi post; imam vam brdo manikura za pokazati, ali nikako nisam do sada stigla pisati postove, imala sam obaveza na fakultetu, zatim sam išla na more i tak... Ali od ovog tjedna krećem ponovno sa pisanjem postova.

Za početak vam "donosim" potpuno svježu-današnju manikuru s kojom sam jako zadovoljna.

Koristila sam:

  • Eveline-baza
  • Essence BTGN TC
  • Avon-Dazzle Pink
  • Konad-crni lak za pečatiranje
  • Pločicu-BPL-021
  • Pečat
  • Strugalicu




















BPl-021 pločicu sam dobila na recenziju taman par dana prije nego sam išla na more, odmah sam si u glavi napravila kombinaciju koju sam danas napravila na noktima.


Nakon što sam stavila Eveline kao bazu, na nokte sam stavila dva sloja svijetlo rozog Avon Pink Dazzle laka.

Lak u bočici izgleda kao da ima u sebi puno shimmera no on na noktima ne dolazi do izražaja, što se meni osobno sviđa, za potpuno prekrivanje bila su mi dovoljna dva sloja. Na kraju sam sve premazala TC-om.



Nakon što se lak posušio, Konad crnim lakom pečatirala sam uzorke sa pločice, te na to stavila još jedan sloj TC-a.























Kao što možete vidjeti ideja mi je bila prikazati ljubav od malena pa do vjenčanja i na kraju osnivanja obitelji :)


4 komentara:

  1. Manikura ti je preslatka. Prelijepa je ta roza, a ideja da prikažeš ljubav je baš super ispala. :D ^--^

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su i pločica i manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Suuuper.Gdje se kod nas mogu kupiti pločice i pečat?

    OdgovoriIzbriši