nedjelja, 31. svibnja 2015.

Matching Manicures - Stamping

Ovonedjeljni MMS zadatak je pečatiranje, mogla bih reći moja omiljena "tema".

Inače već sam par nedjelja napravila manikuru na zadanu temu, ali je nažalost nisam stigla objaviti.

Za današnju manikuru sam koristila:
  • Eveline
  • Essence TC
  • Opi - Gloria Red
  • Anny - 374 Sunshine in my heart
  • Konad - bijeli lak
  • Konad - crni lak
  • Pločica: Beauty A - 007
  • MoYou pečat
  • Creative Stamper
  • MoYou strugalicu



















Prvo sam kao i uvijek nalakirala Eveline kao bazu, zatim sam na palac, srednji prst i mali prst nalakirala dva sloja crvenog OPI Gloria Red laka, a na kažiprst i prstenjak nalakirala dva sloja žutog Anny 374 Sunshine in my heart laka, te na to stavila TC.

Kad se sve dobro posušilo pečatirala sam Konad crnim i bijelim lakom uzorke "McDonald´s hrane" na nokte, te na to stavila još jedan sloj TC-a,

Inače moram reći da u McDonald´s uopće ne volim ići, idem možda jednom godišnje, ali volim vidjeti MC nokte hehe...

Već sam jednom imala MC manikuru, pa ću vam staviti na kraju posta i te slike.

Evo današnje manikure:

I manikure koju sam prije radila (autom do Drive In-a po hamburger, krumpiriće i Colu...)



To bi bilo to...

Nemojte zaboraviti pogledati i manikure od drugih cura:)

3 komentara: