utorak, 8. srpnja 2014.

Matching Manicures - Štambiljanje

Ove nedjelje u grupi na fejsu tema je bila Štambiljanje, ja malo kasnim sa postom, jer nisam stigla nikako prije napisati iako je manikura napravljena na vrijeme.

Koristila sam:

  • Eveline-za brzi rast noktiju (ali ja ne koristim zato nego jer su mi se od toga nokti učvrstili)
  • Essence BTGN
  • Konad - crni lak
  • MoYou pločicu-Princess C-05
  • MoYou pečat
  • Essence - 01 Rosy In Love
  • Catrice - 010 Don¨t Feed The Birds
  • Essence - 04 Chaising Lacy
  • Essence - 03 Mystic Lilac


Prvo sam stavila jedan sloj Eveline kao bazu, nakon toga dva sloja Essence - 01 Rosy In Love te jedan sloj Essence BTGN-a. Nakon što se sve dobro posušilo krenula sam sa pečatiranjem sladoleda :)
Kuglice sam bojala sa Catrice - 010 Don¨t Feed The Birds - kuglica od vanilije, Essence - 04 Chaising Lacy - kuglica od jagode i Essence - 03 Mystic Lilac - kuglica od čokolade. Nakon pečatiranja stavila sam još jedan sloj Essence BTGN-a i to je to.
Evo kako je ispalo:


Nemojte zaboraviti pogledati manikure od ostalih cura :)


Broj komentara: 7:

  1. Ajmeee kak su ti nokti porasli!!!
    Morat ću češće pratiti VN a ne da se toliko iznenadim!!!
    BTW krasna manikura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, jesu jesu porasli su jako, nisam ih već dugo kratila, ali mislim da budem uskoro već im je vrijeme

      Izbriši
  2. ajme preslatka manikura :D
    drago mi je da nisam jedina k'o padobranac upala u utorak ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :)
      ma bitno da smo mi postale a sad kaj malo kasnimo nema veze ;)

      Izbriši
  3. Preslatka ti je manikura :D Ah, ni ne postoji uzorak s princeze a da nije sladak :D

    OdgovoriIzbriši