subota, 25. listopada 2014.

Ptičice

Kao što sam naslov kaže riječ je o ptičicama na noktićima :)

Imala sam totalno drugačiju ideju za napraviti sa totalno drugačijim uzorkom, ali kako sam skratila nokte odlučila sam ipak malo pričekati sa tom manikurom, pa sam smislila ovu...

Nedavno su mi došle tri nove MY pločice i trenutno više manje skoro svaki dan pečatiram jer su mi pločice predivne, tako sam i ovu manikuru napravila pečatirajući ptičice i note.

Za početak evo što sam koristila:

  • Moment - Nr.43
  • Konad - crni
  • Moment - 01
  • MoYou - Mother Nature - 13
  • Eveline
  • Essence BTGN
  • Pečat
  • Spužvicu


Prvo sam nalakirala kao i uvijek Eveline kao bazu, zatim sam dva sloja Moment predivnog plavog lakića (koji morate kupiti ukoliko niste), potom sam sa spužvicom spužvala bijeli Moment lak koji je meni odličan i kupila sam već drugu bočicu, odlično mi prekriva u dva sloja, zatim sam premazala sa Essence BTGN i kad se dobro posušilo pečatirala sam ptičice i note Konadovim crnim lakom te još jednom na kraju stavila Essence BTGN.

Evo kako je ispalo:



2 komentara: