subota, 17. siječnja 2015.

Avon - Red Velvet i Wine With Everything

Već par dana razmišljam objaviti li ovaj post ili ne, na kraju sam se ipak odlučila za objavu.

U ovom postu se ne radi o manikuri već o meni dva divna ruža za usne.

Radi se o Avon Hidrokolor Absolute ružu za usne nijanse Red Velvet i Avon Hidrokolor ružu za usne nijanse Wine With Everything.



Hidrokolor Absolute Red Velvet dolazi u ružičastoj ambalaži, naravno kao i svi Avonovi ruževi imaju na dnu jednu naljepnicu sa imenom ruža odnosno nijanse. 
Hidrokolor Absolute ruževi imaju 3,6 g, redovna cijena je 50kn, no u trenutnoj kampanji koja traje još par dana koštaju 35kn.

Red Velvet je meni jedna predivna crvena nijansa, ruž na mojim usnama traje oko 4 sata bez ikakvog popravljanja.

Evo par slikica:



Hidrokolor ruž za usne - Wine With Everything dolazi u crnoj ambalaži, te također s naljepnicom na dnu na kojoj piše ime nijanse.
Hidrokolor ruževi imaju 3,6 g, redovna cijena im je 49kn, ali u trenutnoj kampanji koštaju samo 27kn što je izvrsna cijena.

Wine With Everything je predivna ljubičasta nijansa koja na mojim usnama također traje oko 4 sata.

Evo i par slikica:
 



Inače imam dosta Avonovih ruževa i prezadovoljna sam s njima, planiram kupiti još par komada. Inače sviđa mi se što prije mogu naručiti testere te vidjeti odgovara li mi ruž ili ne.

Koja vam se nijansa više sviđa?

Imate li koji Avonov ruž, ako imate jeste li zadovoljni s njima?

Nema komentara:

Objavi komentar