petak, 11. prosinca 2015.

Essence - Merry berry

Početkom 12.mj u Bipu, Kozmo i DM stigla je Essence - Merry berry kolekcija te mislim da je to kolekcija koja se rasprodala u rekordnom vremenu, ali još uvijek ukoliko si date malo truda i obiđete par mjesta možete naći proizvode.

Ja sam dobila od prijateljica dva laka, a ostala tri nakon dugo premišljanja odlučila kupiti.


Lakovi  koje sadrži kolekcija su: 01 the masked ball, 02 purple with purpose, 03 pink & perfect, 04 red rosks; 01 I <3 my golden pumps


Uz navedene lakove za manikure sam koristila još:

  • Eveline - Maximum Nails Growth (baza)
  • China Glaze-Fairy Dust
  • Dance Legend Aztec-4
  • El Corazon - Kaleidoscope - st-02 white
  • Essence BTGN TC
  • El Corazon Top coat like gel
  • BP-L018 pločicu
  • Pečat
  • Strugalicu



















Evo manikura koje sam po redu radila.

Nakon baze nalakirala sam dva sloja 03 pink&perfect laka, meni najljepšeg laka iz kolekcije. Neki govore da je lak jako sličan Essie Bahama mama laku, no ja se ne bih složila s tim.
Na lak sam stavila Essence BTGN TC , kada se posušilo pečatirala sam bijelim lakom El Corazon - Kaleidoscope - st-02 uzorak s BP-L018 pločice te na to stavila El Corazon Top coat like gel.





Druga manikura koju sam radila bila je jedna klasična. Prvo sam stavila bazu, zatim dva sloja 02 purple with purpose ljubičastog laka koji se predivno presijava i ugodno me iznenadio, zatim sam na palac, srednji prst i mali prst stavila jedan sloj  01 I <3 my golden pumps te na sve nokte Essence BTGN TC.



Za treću manikuru sam koristila 04 red rocks lak kojeg sam nakon baze stavila u dva sloja, na palac i kažiprst sam stavila jedan sloj Dance Legend Aztec-4 meni osobno predivnog toppera te na sve nokte Essence BTGN TC. Kad se posušilo pečatirala sam samo na prstenjak s bijelim lakom El Corazon - Kaleidoscope - st-02 uzorak s BP-L018 pločice te na to stavila El Corazon Top coat like gel.



I za posljednju manikuru nakon baze nalakirala sam 01 the masked ball lak, na palac, kažiprst i mali prst stavila sam jedan sloj China Glaze - Fairy Dust šljokica koje obožavam i na to stavila Essence BTGN TC. Poslije sam pečatirala na srednji prst i prstenjak s bijelim lakom El Corazon - Kaleidoscope - st-02 uzorak s BP-L018 pločice te na to stavila El Corazon Top coat like gel.




I to je to :)

Koja vam je manikura najljepša?

Jeste li kupile/dobile koji lak?


1 komentar: