subota, 6. veljače 2016.

Matching Manicures Sunday - Blue nails

Najdraža boja među lakovima mi je definitivno plava, dakle i najdraža MMS tema :)

U svojoj kolekciji imam preko 50 plavih lakova i naravno da smatram da mi to još nije dovoljno.

Za ovu manikuru odlučila sam koristiti sljedeće:
  • El Corazon - Iron Hard
  • Kiko-385
  • Kiko-336
  • Kiko-335
  • El Corazon - Kaleidoscope - Special paint for stamping nail art - st - 02 white
  • Essence BTGN TC
  • El Corazon - Top Coat Like Gel
  • Pločicu - BP-20
  • Pečat
  • Strugalicu
  • Cirkončiće


















Kao i uvijek prvo sam nalakirala El Corazon - Iron Hard bazu, zatim sam na na palac i prstenjak stavila dva sloja Kiko-336 laka, na srednji prst dva sloja Kiko-385 laka, a na kažiprst i mali prst dva sloja Kiko-335 laka. Na kažiprst sam stavila tri srebrna cirkončića, a na mali prst dva, te sam na sve nokte stavila Essence BTGN TC.

Nakon što se lak posušio bijelim lakom pečatirala sam cvjetiće na srednji prst i prstenjak s BP-20 te na ta dva nokta stavila nakon pečatiranja El Corazon - Top Coat Like Gel i to je to.




Nemojte zaboraviti pogledati i manikure od ostalih cura:


Nema komentara:

Objavi komentar