subota, 30. siječnja 2016.

Matching Manicures Sunday - Green nails

Tema zadatka su zeleni nokti, da sad ne pišem previše teksta odmah ću vam pokazati što sam koristila za manikuru koju sam napravila:

  • El Corazon - Iron Hard
  • Avon - Iceberg White
  • Moment - 44
  • El Corazon - Kaleidoscope - I-06
  • El Corazon - Active Bio-Gel - 423/282
  • El Corazon - Kaleidoscope - Special paint for stamping nail art - st - 02 white
  • Konad - green
  • Essence BTGN TC
  • El Corazon - Top Coat Like Gel
  • MoYou - Mother Nature C.-13
  • Pečat
  • Strugalica
  • Spužvica
  • Trakica




















Nakon što sam nalakirala El Corazon - Iron Hard bazu, na kažiprst, srednji prst i prstenjak nalakirala sam jedan sloj Avon - Iceberg White laka, na palac dva sloja El Corazon - Active Bio-Gel - 423/282, a na mali prst dva sloja El Corazon - Kaleidoscope - I-06. Na palac i mali prst stavila sam Essence BTGN TC, a na preostala tri nokta nisam stavljala TC nego sam pričekala da se lak dobro posuši.

Kad se lak posušio na kažiprst, srednji prst i prstenjak zalijepila sam trakice (nisam imala unaprijed određeno kako ću ih zalijepiti) te  spužvicom spužvala: Moment - 44, El Corazon - Kaleidoscope - I-06 i El Corazon - Active Bio-Gel - 423/282 te na njih stavila Essence BTGN TC.

Na palac sam pečatirala s El Corazon - Kaleidoscope - Special paint for stamping nail art - st - 02 white uzorak s MoYou - Mother Nature C.-13 pločice, a na mali prst isti taj uzorak samo sa zelenim Konadom, na kraju sam na ta dva nokta stavila El Corazon - Top Coat Like Gel.





Nemojte zaboraviti pogledati i manikure od drugih cura:

4 komentara:

  1. Jako lepo iskombinovano, pogotovo mi se sviđa malac. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. odlično, mali prst je super ispao, sviđa mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Najviše mi se sviđa mali prst. Lijepo si iskombinirala. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. baš si se potrudila, super ti je manikura <3

    OdgovoriIzbriši