subota, 23. siječnja 2016.

Matching Manicures Sunday - Yellow nails

I opet, treći post za redom tipkam u zadnji čas, ali bolje da ja njega napišem u zadnji čas nego da ga ne napišem :/

Dakle, tema: žuti noktići...

Za manikuru sam koristila sljedeće:

  • El Corazon - Iron Hard
  • Avon - Inspire
  • El Corazon - Kaleidoscope - Zabava N-Z-08
  • Konad - Black
  • Essence BTGN TC
  • El Corazon - Top Coat Like Gel
  • WB-02 pločica
  • Pečat
  • Strugalica



















Nakon El Corazon baze na sve nokte nalakirala sam dva sloja Avon - Inspire žutog laka, na kažiprst i mali prst stavila sam jedan sloj El Corazon - Kaleidoscope - Zabava N-Z-08 i na sve Essence BTGN TC.
Kad su se nokti posušili na srednji prst i prstenjak pečatirala sam crnim Konad lakom uzorak s WB-02 pločice te na ta dva otpečatirana nokta El Corazon - Top Coat Like Gel i to je to.



Nemojte zaboraviti baciti pogled i na manikure od ostalih cura:


Broj komentara: 5:

  1. Odlična manikura i uzorak, baš mi nekako trippy izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se žuto crna kombinacija, iako bi ja uz ovaj uzorak na ostale nokte stavila samo po jednu četvrtastu zakovicu :D
    Ove šljokice su mi malo tu mač, odvlače mi pažnju od ovog zanimljivog uzorka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super manikura, crno-žuta kombinacija meni je zakon :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako efektan manikir, odlične su šare. :)

    OdgovoriIzbriši